Üzenet...

2015.04.08 10:57

T. Cím!

" Tárgyat nem írtam. Nem is tudtam volna igazán mit írni,hisz Polgár Lászlót ( nekem örökre csak Laci marad), személyes -és büszkén mondhatom- baráti kapcsolat fűzött, évtizedeken keresztül. (2010 nyarán, mikor is utoljára Skype-oltunk,nem gondoltam volna,hogy AZ lesz az utolsó....)- Épp Laci egyik felvétele után keresgéltem,mikor véletlenül ráakadtam erre z oldalra.Elolvastam az Odze-visszaemlékezést, ami azonnal írásra is késztetett,minthogy nagyon szép visszaemlékezés.- Örülök, hogy ennek az igazán nagy művésznek ( és fantasztikusan humánus embernek) nem csak én őrzöm emlékét... Üdvözlettel: H. Judit"

 Kedves Judit !
Az öröm kölcsönös és nagyon köszönöm a visszaemlékezést ! Nagyon bízom benne , hogy sok követője akad ! Ha valaki , hát Polgár László minden tekintetben példa az elkövetkező generációk számára  és  a magam szerény módján azon vagyok , hogy  a nevét fenntartsa  és az emlékét  Hozzá méltóan ápolja , őrizze ez az oldal . És hogy jó legyen ide feljönni gyönyörködni , töltekezni , emlékezni .
 

Őszinte , meleg  baráti üdvözlettel ...

Elérhetőség

Polgár László emlékoldal